Bodźce seksualne w reklamie prasowej ułatwiają zapamiętanie marki

Jean Christophe Giger , Grzegorz Pochwatko , A. Majkowska , Ewa Domaradzka

Abstract

n/a
Author Jean Christophe Giger
Jean Christophe Giger,,
-
, Grzegorz Pochwatko (Wydział Psychologii)
Grzegorz Pochwatko,,
- Wydział Psychologii
, A. Majkowska
A. Majkowska,,
-
, Ewa Domaradzka
Ewa Domaradzka,,
-
Journal seriesMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 9 pkt)
Issue year2007
Pages33-36
Publication size in sheets0
Languagepl polski
Score (nominal)7
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=1583
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=1583
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?