Wpływ emocji na ocenę i pamięć reklamy: badania w paradygmacie wstecznego kształtowania pamięci

Andrzej Falkowski , Alicja Grochowska

Abstract

n/a
Author Andrzej Falkowski (Wydział Psychologii)
Andrzej Falkowski,,
- Wydział Psychologii
, Alicja Grochowska (Wydział Psychologii)
Alicja Grochowska,,
- Wydział Psychologii
Journal seriesRoczniki Psychologiczne, ISSN 1507-7888, (B 12 pkt)
Issue year2008
Vol2
Pages109-138
Publication size in sheets0
Keywords in Polishzniekształcenia pamięciowe, sieciowa struktura emocji, reklama
ASJC Classification3200 General Psychology
Languagepl polski
File
Falkowski A., Grochowska A. Wplyw emocji na ocene i pamiec reklamy.pdf 1.75 MB
Score (nominal)6
Publication indicators Scopus SNIP (Source Normalised Impact per Paper): 2015 = 0.216
Citation count*2 (2020-10-24)
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=1666
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=1666
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=1667
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=1667
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?