Pułapki reklamy porównawczej

Andrzej Falkowski , Agnieszka Anna Woźnica

Abstract

n/a
Author Andrzej Falkowski (Wydział Psychologii)
Andrzej Falkowski,,
- Wydział Psychologii
, Agnieszka Anna Woźnica
Agnieszka Anna Woźnica,,
-
Journal seriesMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 9 pkt)
Issue year2008
Vol1
Pages17-23
Publication size in sheets0
Languagepl polski
File
Falkowski A., Woznica A. Pulapki reklamy porownawczej.pdf 813.54 KB
Score (nominal)7
Citation count*5 (2020-10-17)
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=1668
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=1668
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?