Płytkie versus głębokie przetwarzanie komunikatów reklamowych

Rafał Ohme , P. Pyl

Abstract

n/a
Author Rafał Ohme (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)
Rafał Ohme,,
- Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
, P. Pyl
P. Pyl,,
-
Journal seriesMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 9 pkt)
Issue year2006
Vol26
Pages30-34
Publication size in sheets0
Score (nominal)7
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=2334
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=2334
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?