Płytkie versus głębokie przetwarzanie komunikatów reklamowych

Rafał Ohme , P. Pyl

Abstract

n/a
Autor Rafał Ohme (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)
Rafał Ohme
- Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
, P. Pyl
P. Pyl
-
Tytuł czasopisma/seriiMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 9 pkt)
Rok wydania2006
Tom26
Paginacja30-34
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0
Punktacja (całkowita)7
Liczba cytowań*
Pola dodatkowe
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=2334
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=2334
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?