Cena produktu jako narzędzie wpływu społecznego i sposoby jego wykorzystania w marketingu

Tomasz Grzyb , Dariusz Doliński

Abstract

n/a
Autor Tomasz Grzyb (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)
Tomasz Grzyb
- Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
, Dariusz Doliński (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)
Dariusz Doliński
- Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
Tytuł czasopisma/seriiMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 9 pkt)
Rok wydania2007
Paginacja7 lut
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0
Punktacja (całkowita)7
Liczba cytowań*
Pola dodatkowe
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=2488
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=2488
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=2489
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=2489
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?