Nastrój, emocje i ich wykorzystanie w marketingu

Tomasz Grzyb , Dariusz Doliński

Abstract

n/a
Author Tomasz Grzyb (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)
Tomasz Grzyb,,
- Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
, Dariusz Doliński (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)
Dariusz Doliński,,
- Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
Journal seriesMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 9 pkt)
Issue year2007
Pages13 wrz
Publication size in sheets0
Score (nominal)7
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=2534
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=2534
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=2535
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=2535
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?