Temperament a ryzyko - efekty interakcyjne jako kryterium segmentacji w marketingu relacji

Anna Siwy-Hudowska , Adam Sagan

Abstract

n/a
Author Anna Siwy-Hudowska (Wydział Psychologii)
Anna Siwy-Hudowska,,
- Wydział Psychologii
, Adam Sagan
Adam Sagan,,
-
Journal seriesZeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1640-6818, (B 6 pkt)
Issue year2009
Pages149-158
Publication size in sheets0
Languagepl polski
Score (nominal)6
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=2724
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=2724
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?