Analysis of neurophysiological reactions to advertising stimuli via EEG and GSR measures

Rafał Ohme , Dawid Wiener , Anna Choromańska

Abstract

n/a
Author Rafał Ohme (Wydział Psychologii)
Rafał Ohme,,
- Wydział Psychologii
, Dawid Wiener (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)
Dawid Wiener,,
- Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
, Anna Choromańska
Anna Choromańska,,
-
Journal seriesJOURNAL OF NEUROSCIENCE, PSYCHOLOGY, AND ECONOMICS, (0 pkt)
Issue year2009
Pages21-31
Publication size in sheets0
Languageen angielski
Score (nominal)0
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=2912
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=2912
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=2913
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=2913
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?