Pojęciowa struktura reklamy: Analiza metodologiczna według kategorii ad hoc i kategorii naturalnych

Alicja Grochowska , Andrzej Falkowski

Abstract

n/a
Author Alicja Grochowska (Wydział Psychologii)
Alicja Grochowska,,
- Wydział Psychologii
, Andrzej Falkowski (Wydział Psychologii)
Andrzej Falkowski,,
- Wydział Psychologii
Journal seriesCzasopismo Psychologiczne -Pychological Journal, ISSN 1425-6460, (B 11 pkt)
Issue year2006
Vol12
Pages219-230
Publication size in sheets0
Languagepl polski
File
Grochowska, A., Falkowski, A., Pojeciowa struktura reklamy.pdf 1.53 MB
Score (nominal)5
Citation count*1 (2020-09-24)
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=3484
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=3484
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=3485
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=3485
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?