Reklama i promocja w zniekształcaniu wizerunku i pamięci marki

Andrzej Falkowski , Alicja Grochowska

Abstract

n/a
Author Andrzej Falkowski (Wydział Psychologii)
Andrzej Falkowski,,
- Wydział Psychologii
, Alicja Grochowska (Wydział Psychologii)
Alicja Grochowska,,
- Wydział Psychologii
Journal seriesMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 6 pkt)
Issue year2010
Vol17
No5
Pages34-40
Publication size in sheets0
Languagepl polski
File
Marketing-i-rynek-2010.pdf of 14-09-2015
2.21 MB
Score (nominal)9
Citation count*3 (2020-09-24)
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=4588
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=4588
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?