Kolor i kształt w identyfikacji marki, Część 1 (Skojarzeniowa siła cech percepcyjnych)

Andrzej Falkowski , Justyna Olszewska , Dustin Du Cane

Abstract

n/a
Autor Andrzej Falkowski (Wydział Psychologii)
Andrzej Falkowski
- Wydział Psychologii
, Justyna Olszewska (Wydział Psychologii)
Justyna Olszewska
- Wydział Psychologii
, Dustin Du Cane
Dustin Du Cane
-
Tytuł czasopisma/seriiMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 6 pkt)
Rok wydania2011
Tom18 (4)
Paginacja13-18
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0
Językpl polski
Plik
2011-Marketing-i-Rynek.pdf z dnia 14-09-2015
1.1 MB
Punktacja (całkowita)7
Liczba cytowań*
Pola dodatkowe
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=5006
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=5006
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?