Kolor i kształt w identyfikacji marki, Część 2 (Psychologiczna analiza pozycjonowania na rynku produktów mało angażujących)

Andrzej Falkowski , Justyna Olszewska , Dustin Du Cane

Abstract

n/a
Author Andrzej Falkowski (Wydział Psychologii)
Andrzej Falkowski,,
- Wydział Psychologii
, Justyna Olszewska (Wydział Psychologii)
Justyna Olszewska,,
- Wydział Psychologii
, Dustin Du Cane
Dustin Du Cane,,
-
Journal seriesMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 6 pkt)
Issue year2011
Vol18 (5)
Pages16-21
Publication size in sheets0
Languagepl polski
File
2011b-Marketing-i-Rynek.pdf of 14-09-2015
1.04 MB
Score (nominal)7
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=5010
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=5010
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?