Wartość dla klienta na rynku konsumpcyjnym - porównanie trzech modeli pomiarowych

Adam Sagan , Anna Siwy-Hudowska

Abstract

n/a
Author Adam Sagan
Adam Sagan,,
-
, Anna Siwy-Hudowska (Wydział Psychologii)
Anna Siwy-Hudowska,,
- Wydział Psychologii
Journal seriesPrace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego We Wrocławiu, ISSN 1899-3192, (B 10 pkt)
Issue year2012
Vol237
Pages138-149
Publication size in sheets0
Languagepl polski
File
SaganSiwyWartoscDlaKlienta.jpg of 14-09-2015
695.83 KB
Score (nominal)7
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=9525
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=9525
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?