Odczytywanie stanów umysłu u dzieci z zespołem Aspergera
Aleksandra Wierzbicka , Tadeusz Gałkowski
Abstract
Praca omawia główne uwarunkowania i przejawy trudności w odczytywaniu stanów umysłu i emocji u dwóch chłopców z zespołem Aspergera. Istotną rolę odgrywa odpowiedni dobór treści i formy rozwijania zdolności związanych z "teorią umysłu".Author | |||||
Journal series | Audiofonologia, (B 0 pkt) | ||||
Issue year | 2011 | ||||
Vol | 27,(1/2), | ||||
Pages | 69-98 | ||||
Publication size in sheets | 0 | ||||
DOI | DOI:ISSN 1325-3089 | ||||
Language | en angielski | ||||
File |
| ||||
Score (nominal) | 0 | ||||
Citation count* | |||||
Additional fields | |||||
Dorobek Naukowy - Preview URL | http://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=10622 | ||||
Dorobek Naukowy - Approve URL | http://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=10622 |
* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back