Odczytywanie stanów umysłu u dzieci z zespołem Aspergera
Aleksandra Wierzbicka , Tadeusz Gałkowski
Abstract
Praca omawia główne uwarunkowania i przejawy trudności w odczytywaniu stanów umysłu i emocji u dwóch chłopców z zespołem Aspergera. Istotną rolę odgrywa odpowiedni dobór treści i formy rozwijania zdolności związanych z "teorią umysłu".Autor | |||||
Tytuł czasopisma/serii | Audiofonologia, (B 0 pkt) | ||||
Rok wydania | 2011 | ||||
Tom | 27,(1/2), | ||||
Paginacja | 69-98 | ||||
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych | 0 | ||||
DOI | DOI:ISSN 1325-3089 | ||||
Język | en angielski | ||||
Plik |
| ||||
Punktacja (całkowita) | 0 | ||||
Liczba cytowań* | |||||
Pola dodatkowe | |||||
Dorobek Naukowy - Preview URL | http://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=10622 | ||||
Dorobek Naukowy - Approve URL | http://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=10622 |
* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót