Spam a marketing szeptany

Marlena Wach

Abstract

 Spam a marketing szeptany Marketing wirusowy lub marketing szeptany Rozwiązania w Holandii Regulacje dotyczace spamu w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech i USA Czy marketing szeptany może być spamem? Przesyłanie informacji marketingowych byłym klientom to też spam? Zaostrzenie przepisów antyspamowych w projekcie nowelizacji Prawa telekomunikacyjnego Kara za przesyłanie niezamówionych informacji Obowiązki dostawców usług telekomunikacyjnych i operatorów Podsumowanie
Author Marlena Wach (Wydział Prawa)
Marlena Wach,,
- Wydział Prawa
Journal seriesPRAWO EUROPEJSKIE W PRAKTYCE, (0 pkt)
Issue year2009
Volnr 9 (63) wrzesień 2009
Pages45-50
Publication size in sheets0
DOIDOI:ISSN 1733-2036
URL http://pewp.pl/
Languagepl polski
File
img522-Kopia.jpg of 14-09-2015
1.39 MB
img523-Kopia.jpg of 14-09-2015
1.3 MB
img524-Kopia.jpg of 14-09-2015
1.44 MB
img525-Kopia.jpg of 14-09-2015
1.53 MB
img526-Kopia.jpg of 14-09-2015
1.42 MB
img527-Kopia.jpg of 14-09-2015
1.41 MB
img528-Kopia.jpg of 14-09-2015
1.27 MB
Score (nominal)2
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=13431
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=13431
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?