Media Publiczne w świadomości polskich licealistów

Agnieszka Kamińska

Abstract

Artykuł analizuje poziom wiedzy polskich nastolatków na temat mediów publicznych oraz ich obraz w świadomości uczniów szkół ponadgimnazjalnych. W 2013 roku Fundacja Nowe Media zorganizowała II edycję ogólnopolskiej Olimpiady Medialnej, skierowanej do licealistów. Ze względu na toczącą się od dawna dyskusję wokół abonamentu radiowo-telewizyjnego, organizatorzy zaproponowali tematykę związaną z mediami publicznymi w dobie nowych mediów (rok wcześniej motywem przewodnim była kwestia cyfryzacji telewizji naziemnej w Polsce). Analiza oparta jest na blisko stu pracach, które powstały podczas II etapu Olimpiady Medialnej w 2013 roku. Z uczniowskich odpowiedzi na pięć otwartych pytań wyłania się też stosunek młodzieży do misji mediów publicznych, a także do wyzwań i zagrożeń jakie przed tymi środkami masowego przekazu stawia przyszłość.
Author Agnieszka Kamińska (Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych)
Agnieszka Kamińska,,
- Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych
Journal seriesOlimpiada Medialna, (0 pkt)
Issue year2014
VolOlimpiada Medialna. Badania nad świadomością uczestników
Pages7-39
Publication size in sheets1.6
Languagepl polski
File
Kaminska- olimpiada_medialna_badania.pdf 3.18 MB
Not used for evaluationyes
Score (nominal)0
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=15308
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=15308
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?