Product placement na tle innych przekazów handlowych. Prawna regulacja w ustawie o radiofonii i telewizji

Aleksandra Bagieńska-Masiota

Abstract

The article concernsthe legalfoundations of theinstitutionof product placementin thePolishmedia.The author discussesthese institutionsto othertypes ofcommercial communicationsreferred to media law.
Author Aleksandra Bagieńska-Masiota (Wydział Zamiejscowy w Poznaniu)
Aleksandra Bagieńska-Masiota,,
- Wydział Zamiejscowy w Poznaniu
Journal seriesŚrodkowoeuropejskie Studia Polityczne, ISSN 1731-7517, (B 14 pkt)
Issue year2014
Vol2
Pages173-193
Publication size in sheets0
Abstract in PolishArtykuł dotyczy prawnych podstw funkcjonowania instytucji product placement w mediach działających na podstwie u. o rtv. Autorka wskazuje na różnice i podobieństwa pp z innymi przekazami handlowymi.
DOIDOI:10.14746/ssp.2014.2.10
URL http://ssp.amu.edu.pl/wp-content/uploads/2014/08/ssp2014_2_001_004.pdf
Languagepl polski
File
MASIOTA.doc of 14-09-2015
380.5 KB
ssp2014_2_001_004.pdf 65.91 KB
Bagieńska-Masiota 2014 Prod_placem.jpg 326.96 KB
Score (nominal)14
Citation count*1 (2020-12-01)
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=15588
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=15588
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?