Powrót
What to read in extensive reading programmes: teachers' choice and recommendations in view of the concept of the literary canon
Autorzy:
- Lucyna Aleksandrowicz-Pędich
- Identyfikator pozycji
- IMPORT-CHAPTER-00000059
- Autor
- Paginacja
- 143-156
- Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych
- 0,00
- Książka
- Extensive Reading in English Language Teaching, 2009, LINCOM EUROPA
- Język
- (pl) polski
- Punktacja ministerialna (całkowita)
- 0
- Pola dodatkowe
- Dorobek Naukowy - Preview URL: http://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=59
- Dorobek Naukowy - Approve URL: http://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=59
- Jednolity identyfikator zasobu
- http://192.168.13.97/info/article/IMPORT-CHAPTER-00000059/
* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perishotwiera się w nowej karcie.