W objęciach postkultury politycznej

Wojciech Burszta

Abstract

n/a
Author Wojciech Burszta (Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych)
Wojciech Burszta,,
- Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych
Pages11-18
Publication size in sheets0
Book Olczyk Tomasz (eds.): Politrozrywka i popperswazja. Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku, 2009, WYDAWNICTWA AKADEMICKIE I PROFESJONALNE
Languagepl polski
Score (nominal)3
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=944
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=944
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?