Advertising effects: Polish elections to the European Parliament

Wojciech Cwalina , Andrzej Falkowski , Paweł Koniak

Abstract

n/a
Author Wojciech Cwalina (Wydział Psychologii)
Wojciech Cwalina,,
- Wydział Psychologii
, Andrzej Falkowski (Wydział Psychologii)
Andrzej Falkowski,,
- Wydział Psychologii
, Paweł Koniak (Wydział Psychologii)
Paweł Koniak,,
- Wydział Psychologii
Pages371-386
Publication size in sheets0
Book Maier Michaela, Tenscher Jens (eds.): Campaigning in Europe - Campaigning for Europe, 2006, LIT VERLAG MUNSTER
Languagepl polski
Score (nominal)3
Citation count*8 (2020-09-18)
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=1185
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=1185
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?