Zastosowanie technik wpływu społecznego w reklamie społecznej.

Michał Wierzchoń , Jarosław Orzechowski

Abstract

n/a
Author Michał Wierzchoń (Wydział Psychologii)
Michał Wierzchoń,,
- Wydział Psychologii
, Jarosław Orzechowski (Wydział Psychologii)
Jarosław Orzechowski,,
- Wydział Psychologii
Pages87-100
Publication size in sheets0
Book Granice reklamy społecznej. Reklama społeczna jako narzędzie i wyzwanie współczesnej pracy socjalnej, 2007, ZESZYTY NAUKOWE INSTYTUTU SOCJOLOGII UNIWERSYTETU JAGIELOŃSKIEGO
Languagepl polski
Score (nominal)3
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=1474
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=1474
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?