Skuteczność komunikacji w aspekcie spójności pamięciowej reklam

Andrzej Falkowski , Alicja Grochowska

Abstract

n/a
Author Andrzej Falkowski (Wydział Psychologii)
Andrzej Falkowski,,
- Wydział Psychologii
, Alicja Grochowska (Wydział Psychologii)
Alicja Grochowska,,
- Wydział Psychologii
Pages279-293
Publication size in sheets0
Book Teorie komunikacji i mediów, no. 1 , 2009, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego
Languagepl polski
Score (nominal)4
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=2091
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=2091
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?