Koniec romantycznej reklamy

Rafał Ohme

Abstract

n/a
Autor Rafał Ohme (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)
Rafał Ohme
- Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
Paginacja22-30
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0
Książka Neuromarketing. Interdyscyplinarne spojrzenie na klienta, 2008, Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Językpl polski
Punktacja (całkowita)3
Liczba cytowań*
Pola dodatkowe
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=2543
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=2543
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?