" A słyszałeś, że..." - Buzz marketing jako forma działań promocyjnych w małych firmach

Tomasz Grzyb

Abstract

n/a
Author Tomasz Grzyb (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)
Tomasz Grzyb,,
- Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
Pages137-142
Publication size in sheets0
Book Jak wykorzystać potencjał uczelni i założyć firmę. Wybrane aspekty przedsiębiorczości akademickiej, 2009, WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I ADMINISTRACJI W OPOLU
Languagepl polski
Score (nominal)4
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=2693
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=2693
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?