Wizerunek przywódców w świetle sekwencyjnego modelu oddzialywania reklamy. Badania empiryczne w Polsce i Stanach Zjednoczonych

Andrzej Falkowski , Wojciech Cwalina

Abstract

n/a
Author Andrzej Falkowski (Wydział Psychologii)
Andrzej Falkowski,,
- Wydział Psychologii
, Wojciech Cwalina (Wydział Psychologii)
Wojciech Cwalina,,
- Wydział Psychologii
Pages39-52
Publication size in sheets0
Book Szklarski Bohdan (eds.): Gra w przywództwo. Jak zdobyć i utrzymać władzę, 2008, Collegium Civitas Press i Centrum Kreowania Liderów
Languagepl polski
Score (nominal)3
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=3552
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=3552
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?