Resentymenty, stereotypy, klisze. Niemcy w polskiej kampanii wyborczej 2009 roku

Marcin Zaborski

Abstract

Autor prezentuje wyniki własnych badań, w których stawia pytanie - jak kategoria uciążliwego bagażu przeszłości w kontaktach polsko-niemieckich rzutowała na przebieg toczącej się w 2009 roku w Polsce kampanii poprzedzającej wybory do PE? Sprawdza, jaką rolę tematyka ta odegrała w batalii o miejsca w europarlamencie. Szuka odpowiedzi na pytanie, czy upływający czas osłabił zainteresowanie tą problematyką i ostudził towarzyszące jej we wcześniejszych latach emocje? Punktem wyjścia do podjętej tu refleksji stają się przekazy agencji prasowych relacjonujących przebieg kampanii wyborczej.
Author Marcin Zaborski (Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych)
Marcin Zaborski,,
- Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych
Pages279-296
Publication size in sheets0
Book Kawa Daniel (eds.): Spotkania polsko-niemieckie, 2011, ADAM MARSZAŁEK WYDAWNICTWO
URL http://www.marszalek.com.pl/sklep/produkt/3142/spotkania_polsko_niemieck.html
Languagepl polski
File
D-Kawa-red-spotkania.jpg of 14-09-2015
7.24 KB
spotkania1.jpg of 14-09-2015
2.12 MB
spotkania2.jpg of 14-09-2015
494.33 KB
spotkania3.jpg of 14-09-2015
873.24 KB
spotkania4.jpg of 14-09-2015
891.32 KB
Score (nominal)4
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=4134
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=4134
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?