Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy.

Alicja Grochowska

Abstract

n/a
Author Alicja Grochowska (Wydział Psychologii)
Alicja Grochowska,,
- Wydział Psychologii
Pages353-400
Publication size in sheets0
Book Falkowski Andrzej, Zaleśkiewicz Tomasz (eds.): Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia, biznes, polityka. , 2012, Wydawnictwo Naukowe PWN
Languagepl polski
File
Groch-2012-PWN.jpg of 14-09-2015
551.5 KB
PWN-redakcja-Falk-Zal.pdf of 14-09-2015
938.22 KB
ksiazka-PWN-recenzent.jpg of 14-09-2015
82.38 KB
Score (nominal)4
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=5243
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=5243
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?