Nowe trendy w badaniu wiarygodności marki

Jarosław Orzechowski , Michał Wierzchoń

Abstract

n/a
Author Jarosław Orzechowski (Wydział Psychologii)
Jarosław Orzechowski,,
- Wydział Psychologii
, Michał Wierzchoń
Michał Wierzchoń,,
-
Pages97-117
Publication size in sheets0
Book Wierzchoń Michał, Orzechowski Jarosław (eds.): Nowe trendy w reklamie. Między nauką a praktyką., 2010, ACADEMICA WYDAWNICTWO SWPS
Languagepl polski
File
nowe-trendy-2.pdf of 14-09-2015
666.02 KB
Score (nominal)4
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=5820
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=5820
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?