Nowe trendy w praktyce reklamowej - podsumowanie

Michał Wierzchoń , Jarosław Orzechowski

Abstract

n/a
Author Michał Wierzchoń (Wydział Zamiejscowy w Sopocie)
Michał Wierzchoń,,
- Wydział Zamiejscowy w Sopocie
, Jarosław Orzechowski (Wydział Psychologii)
Jarosław Orzechowski,,
- Wydział Psychologii
Pages233-240
Publication size in sheets0
Book Wierzchoń Michał, Orzechowski Jarosław (eds.): Nowe trendy w reklamie. Między nauka a praktyką., 2010, ACADEMICA WYDAWNICTWO SWPS
Languagepl polski
File
nowe-trendy-4.pdf of 14-09-2015
590.94 KB
Score (nominal)4
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=5822
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=5822
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?