Badania marketingowe w Internecie.

Krzysztof Sobieszek , Krzysztof Krejtz , Piotr Janczewski

Abstract

n/a
Author Krzysztof Sobieszek
Krzysztof Sobieszek,,
-
, Krzysztof Krejtz (Wydział Psychologii)
Krzysztof Krejtz,,
- Wydział Psychologii
, Piotr Janczewski
Piotr Janczewski,,
-
Pages80-82
Publication size in sheets0
Book Wątła Anna (eds.): Internet 2009. raport strategiczny IAB Polska, 2010, VFP Communication
Languagepl polski
File
krejtz2010-rapStrat.pdf of 14-09-2015
826.85 KB
Score (nominal)0
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=7341
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=7341
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?