Jak media oddziałują na odbiorcę i jak staje się on użytkownikiem i wytwórcą: Internet.

Krzysztof Krejtz

Abstract

n/a
Autor Krzysztof Krejtz (Wydział Psychologii)
Krzysztof Krejtz
- Wydział Psychologii
Paginacja0-0
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0
Książka Godzic Wiesław (red.): MEDIA AUDIOWIZUALNE NA ROZDROŻU – OD AUTORA-NADAWCY, DO ODBIORCY-UŻYTKOWNIKA, 2010, Canal+
Językpl polski
Plik
mediaAudioWizualne.jpg z dnia 14-09-2015
91.72 KB
Punktacja (całkowita)0
Liczba cytowań*
Pola dodatkowe
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=7738
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=7738
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?