Patronat medialny jako element kształowania wizerunku przedsiębiorstwa w otoczeniu.

Marzena Barańska

Abstract

Celem publikacji jest ukazanie patronatów medialnych w kontekście czynnika kształtującego działania marketingowe przedsiębiorstwa ww otoczeniu. Materiał publiakcji dotyczy nie tylko założeń teoretycznych, ale przede wszytski prezentuje praktyczne zastosowanie tej formy oddziaływania .
Author Marzena Barańska (Wydział Zamiejscowy w Poznaniu)
Marzena Barańska,,
- Wydział Zamiejscowy w Poznaniu
Pages83 - 95
Publication size in sheets0
Book Barańska Marzena (eds.): Edukacja dla bezpieczeństwa. , vol. Media a bezpieczeństwo. edukacyjne mkonteksty bezpievczeństwa, no. 2 , 2012, Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa w Poznaniu, DOI:3
DOIDOI:3
Languagepl polski
File
zalacznik.txt of 14-09-2015
0 B
patronat-m4dialny.docx of 14-09-2015
45.79 KB
Image0011.JPG of 14-09-2015
87.4 KB
Image0012.JPG of 14-09-2015
170.14 KB
Image0013.JPG of 14-09-2015
207.9 KB
Image0013.JPG of 14-09-2015
207.9 KB
Score (nominal)4
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=8662
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=8662
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?