Poznawcze teorie podobieństwa w kształtowaniu wizerunku marki gospodarczej i politycznej

Andrzej Falkowski

Abstract

n/a
Author Andrzej Falkowski (Wydział Psychologii)
Andrzej Falkowski,,
- Wydział Psychologii
Pages261-332
Publication size in sheets0
Book Falkowski Andrzej, Zaleśkiewicz Tomasz (eds.): Psychologia poznawcza w praktyce: Ekonomia, biznes, polityka, 2012, Wydawnictwo Naukowe PWN
Languagepl polski
File
PWN-rozd-7-Falk-new.pdf of 14-09-2015
822.62 KB
Score (nominal)4
Citation count*2 (2020-10-23)
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=9587
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=9587
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?