Naruszenie wartości marki w reklamie. Podejście psychologiczne

Andrzej Falkowski , Agnieszka Anna Woźnica

Abstract

n/a
Author Andrzej Falkowski (Wydział Psychologii)
Andrzej Falkowski,,
- Wydział Psychologii
, Agnieszka Anna Woźnica
Agnieszka Anna Woźnica,,
-
Pages199-216
Publication size in sheets0
Book Namysłowska Monika (eds.): Reklama. Aspekty prawne, 2012, WOLTERS KLUWER POLSKA
Languagepl polski
File
Falk-Woz-reklama-i-prawo.pdf of 14-09-2015
4.78 MB
Score (nominal)4
Citation count*1 (2020-10-23)
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=9588
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=9588
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?