Wczesne wspomaganie rozwoju językowego u dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych

Tadeusz Gałkowski

Abstract

Rozpoznawanie zaburzeń w porozumiewaniu się u dzieci z ASD stwarza poważne trudności metodologiczne. W trakcie procesu rehabilitacji ujawniają się możliwości opanowania przez tą grupę pacjentów podstawowych nawyków związanych z przekazywanie i odbiorem informacji. W ramach programu wczesnej interwencji udaje się wytworzyć możliwość wyrównywania tych ograniczeń.
Author Tadeusz Gałkowski (Wydział Psychologii)
Tadeusz Gałkowski,,
- Wydział Psychologii
Pages283-292
Publication size in sheets0
Book Obrębowski Andrzej (eds.): Wprowadzenie do neurologopedii, 2012, TERMEDIA WYDAWNICTWA MEDYCZNE, DOI:ISBN 978-83-62138-78-4
DOIDOI:ISBN 978-83-62138-78-4
Languagepl polski
File
wprowadzenie-do-neurologopedii.pdf of 14-09-2015
204.08 KB
Score (nominal)4
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=11254
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=11254
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?