Wczesne wspomaganie rozwoju językowego u dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych
Tadeusz Gałkowski
Abstract
Rozpoznawanie zaburzeń w porozumiewaniu się u dzieci z ASD stwarza poważne trudności metodologiczne. W trakcie procesu rehabilitacji ujawniają się możliwości opanowania przez tą grupę pacjentów podstawowych nawyków związanych z przekazywanie i odbiorem informacji. W ramach programu wczesnej interwencji udaje się wytworzyć możliwość wyrównywania tych ograniczeń.Author | |||||
Pages | 283-292 | ||||
Publication size in sheets | 0 | ||||
Book | Obrębowski Andrzej (eds.): Wprowadzenie do neurologopedii, 2012, TERMEDIA WYDAWNICTWA MEDYCZNE, DOI:ISBN 978-83-62138-78-4 | ||||
DOI | DOI:ISBN 978-83-62138-78-4 | ||||
Language | pl polski | ||||
File |
| ||||
Score (nominal) | 4 | ||||
Citation count* | |||||
Additional fields | |||||
Dorobek Naukowy - Preview URL | http://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=11254 | ||||
Dorobek Naukowy - Approve URL | http://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=11254 |
* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back