Wczesne wspomaganie rozwoju językowego u dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych
Tadeusz Gałkowski
Abstract
Rozpoznawanie zaburzeń w porozumiewaniu się u dzieci z ASD stwarza poważne trudności metodologiczne. W trakcie procesu rehabilitacji ujawniają się możliwości opanowania przez tą grupę pacjentów podstawowych nawyków związanych z przekazywanie i odbiorem informacji. W ramach programu wczesnej interwencji udaje się wytworzyć możliwość wyrównywania tych ograniczeń.Autor | |||||
Paginacja | 283-292 | ||||
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych | 0 | ||||
Książka | Obrębowski Andrzej (red.): Wprowadzenie do neurologopedii, 2012, TERMEDIA WYDAWNICTWA MEDYCZNE, DOI:ISBN 978-83-62138-78-4 | ||||
DOI | DOI:ISBN 978-83-62138-78-4 | ||||
Język | pl polski | ||||
Plik |
| ||||
Punktacja (całkowita) | 4 | ||||
Liczba cytowań* | |||||
Pola dodatkowe | |||||
Dorobek Naukowy - Preview URL | http://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=11254 | ||||
Dorobek Naukowy - Approve URL | http://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=11254 |
* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót