Rodzaj informacji o produkcie a pamięć reklamy prasowej

Alicja Grochowska , Magdalena Romanowska

Abstract

n/a
Author Alicja Grochowska (Wydział Psychologii)
Alicja Grochowska,,
- Wydział Psychologii
, Magdalena Romanowska
Magdalena Romanowska,,
-
Pages1-25
Publication size in sheets0
Book Łaba Agnieszka (eds.): Współczesne teorie komunikacji II, 2009, Oficyna Wydawnicza Atut
Languagepl polski
Score (nominal)0
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=11693
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=11693
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?