Nowa generacja badań konsumenckich: eksperyment, czasy reakcji i fale mózgowe

Rafał Ohme , Izabela Pleszyńska , Kacper Osiecki , Dorota Reykowska , Anna Choromańska , Tomasz Szczurko

Abstract

n/a
Author Rafał Ohme (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)
Rafał Ohme,,
- Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
, Izabela Pleszyńska
Izabela Pleszyńska,,
-
, Kacper Osiecki
Kacper Osiecki,,
-
, Dorota Reykowska
Dorota Reykowska,,
-
, Anna Choromańska
Anna Choromańska,,
-
, Tomasz Szczurko
Tomasz Szczurko,,
-
Pages76-96
Publication size in sheets0
Book Wierzchoń Michał, Orzechowski Jarosław (eds.): Nowe trendy w reklamie, 2010, Wydawnictwo Academica
Languagepl polski
File
NOWE-TRNDY-W-REKLAMIE-2010-Nowa-generacja-badan-konsumenckich-eksperyment-czasy-reakcji-i-fale-mozowe.pdf of 14-09-2015
958.21 KB
NOWE-TRNDY-W-REKLAMIE-2010-Nowa-generacja-badan-konsumenckich-eksperyment-czasy-reakcji-i-fale-mozowe.pdf of 14-09-2015
958.21 KB
Score (nominal)3
Citation count*
Additional fields
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=14547
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=14547
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?