Nowa generacja badań konsumenckich: eksperyment, czasy reakcji i fale mózgowe

Rafał Ohme , Izabela Pleszyńska , Kacper Osiecki , Dorota Reykowska , Anna Choromańska , Tomasz Szczurko

Abstract

n/a
Autor Rafał Ohme (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)
Rafał Ohme
- Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
, Izabela Pleszyńska
Izabela Pleszyńska
-
, Kacper Osiecki
Kacper Osiecki
-
, Dorota Reykowska
Dorota Reykowska
-
, Anna Choromańska
Anna Choromańska
-
, Tomasz Szczurko
Tomasz Szczurko
-
Paginacja76-96
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0
Książka Wierzchoń Michał, Orzechowski Jarosław (red.): Nowe trendy w reklamie, 2010, Wydawnictwo Academica
Językpl polski
Plik
NOWE-TRNDY-W-REKLAMIE-2010-Nowa-generacja-badan-konsumenckich-eksperyment-czasy-reakcji-i-fale-mozowe.pdf z dnia 14-09-2015
958.21 KB
NOWE-TRNDY-W-REKLAMIE-2010-Nowa-generacja-badan-konsumenckich-eksperyment-czasy-reakcji-i-fale-mozowe.pdf z dnia 14-09-2015
958.21 KB
Punktacja (całkowita)3
Liczba cytowań*
Pola dodatkowe
Dorobek Naukowy - Preview URLhttp://dn.swps.edu.pl/Podglad.aspx?WpisID=14547
Dorobek Naukowy - Approve URLhttp://dn.swps.edu.pl/Biuro/ZatwierdzanieWpisu.aspx?WpisID=14547
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?