Focusing on gender similarities increases female students’motivation to participate in STEM

Katarzyna Jasko , Karolina Dukała , Marta Szastok

Abstract

n/a
Author Katarzyna Jasko
Katarzyna Jasko,,
-
, Karolina Dukała (Wydział Zamiejscowy w Katowicach)
Karolina Dukała,,
- Wydział Zamiejscowy w Katowicach
, Marta Szastok (Wydział Zamiejscowy w Katowicach)
Marta Szastok,,
- Wydział Zamiejscowy w Katowicach
Journal seriesJournal of Applied Social Psychology, ISSN 0021-9029, (N/A 70 pkt)
Issue year2019
Vol49
No8
Pages473-487
Publication size in sheets0.7
ASJC Classification3207 Social Psychology
DOIDOI:10.1111/jasp.12598
Languageen angielski
File
Karolina_Dukała_2019_Focusing.pdf 21.15 KB
duk_szast.pdf 667.72 KB
Marta_Szastok_2019_Focusing.pdf 25.06 KB
Score (nominal)70
Score sourcejournalList
Publication indicators Scopus SNIP (Source Normalised Impact per Paper): 2017 = 0.955; WoS Impact Factor: 2017 = 1.439 (2) - 2017=1.808 (5)
Citation count*2 (2020-06-29)
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?