Dziennikarz czy rzecznik interesów partyjnych? O roli mediów w wyborach prezydenckich w Polsce w 2015 roku w świetle analizy tygodników opinii

Marek Palczewski

Abstract

n/a
Author Marek Palczewski (Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych)
Marek Palczewski,,
- Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych
Pages64-76
Publication size in sheets0.6
Book Furman Wojciech, Kuca Paweł, Szczepański Dominik (eds.): Media w kampaniach wyborczych, 2016, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, ISBN 978-83-7996-255-6, 279 p.
Languagepl polski
File
Palczewski_Dziennikarz.pdf 323.93 KB
Oswiadczenie_Palczewski.pdf 23.86 KB
Score (nominal)5
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?