Wygrać precyzyjnie- precyzyjnie przegrać. Sondaże przedwyborcze a marketing polityczny

Michał Wenzel

Abstract

n/a
Author Michał Wenzel (Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych)
Michał Wenzel,,
- Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych
Pages81-100
Publication size in sheets0.95
Book Jabłoński Wojciech (eds.): Marketing polityczny a Public Relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje, Media początku XXi wieku, 2014, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, ISBN 978-83-7545-547-2, 177 p.
Languagepl polski
File
M. Wenzel Wygrać precyzyjnie - precyzyjnie przegrać. Sondaże przedwyborcze a marketing polityczny oświadczenie.pdf 185.05 KB
M. Wenzel Wygrać precyzyjnie - precyzyjnie przegrać. Sondaże przedwyborcze a marketing polityczny R.pdf 1.21 MB
Score (nominal)5
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?