Reading and spelling skills are differentially related to phonological processing: Behavioral and fMRI study

Agnieszka Dębska , Katarzyna Chyl , Dzięgiel Gabriela , Kacprzak Agnieszka , Łuniewska Magdalena , Plewko Joanna , Artur Marchewka , Katarzyna Jednoróg , Anna Grabowska

Abstract

n/a
Autor Agnieszka Dębska
Agnieszka Dębska
-
, Katarzyna Chyl
Katarzyna Chyl
-
, Dzięgiel Gabriela
Dzięgiel Gabriela
-
, Kacprzak Agnieszka
Kacprzak Agnieszka
-
, Łuniewska Magdalena
Łuniewska Magdalena
-
, Plewko Joanna
Plewko Joanna
-
, Artur Marchewka
Artur Marchewka
-
, Katarzyna Jednoróg
Katarzyna Jednoróg
-
, Anna Grabowska (Wydział Psychologii)
Anna Grabowska
- Wydział Psychologii
Tytuł czasopisma/seriiDevelopmental Cognitive Neuroscience, ISSN 1878-9293, e-ISSN 1878-9307, (N/A 140 pkt)
Rok wydania2019
Tom39
Paginacja1-8
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Numer artykułu100683
Klasyfikacja ASJC2805 Cognitive Neuroscience
DOIDOI:10.1016/j.dcn.2019.100683
Języken angielski
Plik
Reading and spelling skills are.pdf 1.04 MB
Pliki dodatkowe
oswiadczenie 2-1.pdf 88.09 KB
Punktacja (całkowita)140
Żródło punktacjijournalList
Wskaźniki publikacji Scopus SNIP (Source Normalised Impact per Paper): 2018 = 1.554; Impact Factor WoS: 2018 = 4.92 (2) - 2018=5.425 (5)
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?