Jak kształtować umysł konsumenta, aby zwiększyć sukces firmy?

Andrzej Falkowski

Abstract

n/a
Author Andrzej Falkowski (Wydział Psychologii w Warszawie)
Andrzej Falkowski,,
- Wydział Psychologii w Warszawie
Other language title versionsHow to shape the mind of the consumer to increase the company's success?
Pages103-124
Publication size in sheets1.05
Book Gaś Zbigniew (eds.): Mistrzowie psychologii: Wobec wyzwań współczesności, 2020, Innovatio Press, Wydawnictwo Naukowe, ISBN 978-83-66159-42-6
02.pdf / No licence information (file archived - login or check accessibility on faculty)
03.pdf / No licence information (file archived - login or check accessibility on faculty)
Languagepl polski
File
rozdzial_jak ksztaltowac.pdf 1.19 MB
Additional file
Falkowski_osw_jak ksztaltowac.pdf 878.97 KB
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?