Jak kształtować umysł konsumenta, aby zwiększyć sukces firmy?

Andrzej Falkowski

Abstract

n/a
Autor Andrzej Falkowski (Wydział Psychologii w Warszawie)
Andrzej Falkowski
- Wydział Psychologii w Warszawie
Inne wersje tytułuHow to shape the mind of the consumer to increase the company's success?
Paginacja103-124
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych1.05
Książka Gaś Zbigniew (red.): Mistrzowie psychologii: Wobec wyzwań współczesności, 2020, Innovatio Press, Wydawnictwo Naukowe, ISBN 978-83-66159-42-6
02.pdf / Brak informacji o licencji (plik zarchiwizowany - zaloguj się albo sprawdź dostępność na wydziale)
03.pdf / Brak informacji o licencji (plik zarchiwizowany - zaloguj się albo sprawdź dostępność na wydziale)
Językpl polski
Plik
rozdzial_jak ksztaltowac.pdf 1.19 MB
Pliki dodatkowe
Falkowski_osw_jak ksztaltowac.pdf 878.97 KB
Punktacja (całkowita)20
Żródło punktacjipublisherList
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?