The psychological consequences of money for economic and social relationships

Tomasz Zaleśkiewicz , Agata Gąsiorowska

Abstract

n/a
Author Tomasz Zaleśkiewicz (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)
Tomasz Zaleśkiewicz,,
- Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
, Agata Gąsiorowska (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)
Agata Gąsiorowska,,
- Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
Pages312-326
Publication size in sheets0.7
Book Jansson-Boyd Cathrine V., Zawisza Magdalena J. (eds.): Routledge International Handbook of Consumer Psychology, 2017, Routledge, ISBN 978-1-138-84649-4, [978-1-315-72744-8], 730 p.
Routledge Int. Handbook of Consumer psychology.pdf / No licence information (file archived - login or check accessibility on faculty)
Languageen angielski
File
Gasiorowska, Zaleskiewicz_The psychological consequences of money_Routledge.pdf 982.13 KB
Additional file
Routledge Int. Handbook of Consumer psychology.pdf 49.99 KB
Score (nominal)75
Score correctionScore increased (at least one author (N) declares Humanities, Social sciences or Theological science)
Score sourcepublisherList
Citation count*7 (2020-11-27)
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?