Focusing on goal relevance - is it crucial to artificial grammar learning?:

Marta Roczniewska , Agnieszka Popławska-Boruc , Radosław Sterczyński

Abstract

n/a
Author Marta Roczniewska (Wydział Zamiejscowy w Sopocie)
Marta Roczniewska,,
- Wydział Zamiejscowy w Sopocie
, Agnieszka Popławska-Boruc (Wydział Zamiejscowy w Sopocie)
Agnieszka Popławska-Boruc,,
- Wydział Zamiejscowy w Sopocie
, Radosław Sterczyński
Radosław Sterczyński,,
-
Pages208-231
Publication size in sheets1.15
Book Cleeremans Axel, Allakhverdov Viktor, Kuvaldina Maria (eds.): Implicit Learning, 2019, Routledge, ISBN 978-1-138-64430-4, 276 p.
Afiliacja Popławska.pdf / No licence information (file archived - login or check accessibility on faculty)
Roczniewska_oswiadczenie_Implicit learning.pdf / No licence information (file archived - login or check accessibility on faculty)
Languageen angielski
File
Afiliacja Popławska.pdf 45.31 KB
Roczniewska_oswiadczenie_Implicit learning.pdf 212.92 KB
Additional file
Okładka spis treści s. red. Implicit learning.pdf 868.29 KB
Score (nominal)75
Score correctionScore increased (at least one author (N) declares Humanities, Social sciences or Theological science)
Score sourcepublisherList
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?